Alla inlägg den 27 november 2011

Av Rebecka - 27 november 2011 17:34

Men ååh nu ska det här kalla börja igen, men det är alltid roligt med första men ändå;(( Nu ska jag ta o äta lite;)

Av Rebecka - 27 november 2011 16:51

Åhh maria är ju bara för härlig tänkte lägga ut lite klipp med henne;))

Hahhahhhahahahahahhahaha i början ser ju Maria ut som en apa hahhhahhahha!!;)))

Åååh den där familjen är bara för mysig

Nu ska jag gå och kolla på tv;))


Puss o kram♥

Av Rebecka - 27 november 2011 16:08

Min första "riktigt" kärlek var nog med en kille som heter William! Vi är ihop nu också;)) Men nu måste ja ta å dra;))


Puss o kram♥

KOm

Av Rebecka - 27 november 2011 16:05

Hej sitter här och väntar på en person! Snälla kom! Vi var till mormor på förmiddagen istället;)) Och nu ska jag göra dag 2. Alltså ni kanske inte fattar men ni kommer att förstå i nästa inlägg;))♥

Av Rebecka - 27 november 2011 10:07

Hej och god morgon! Vill ha en iphone. Skriver bara det för att det är ju så intressant för er!!  Men idag på förmiddagen kanske jag ska träna lite och sen på eftermiddagen ska jag å mamma till mormor och typ äta och sådär och juste jag ska ju till moster också och prova en jacka och sen eventuellt få den;))) Men jag behöver tips på låtar som man kan dansa till för det är ju inge kul att träna utan nå bra musik!

S¨å om ni har nå bra street eller disco låtar så kom gärna med förslag!


Puss o kram♥♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards